söndag 15 november 2009

dåliga ovanor...

Ja nu är det verkligen dags att ta tag i det här med bloggandet, för om jag ska dra iväg som aupair(som jag funderar på för er som inte vet) så måste jag ha vanan inne så jag kan hålla mina läsare uppdaterad ;)

Har nyss skickat iväg ett mejl till en svensk familj i holland att jag är 100% säker att jag vill bli deras aupair. Pratade med mamman i familjen tidigare denna vecka och hon lät väldigt positiv till det med så de var lätnande. MEn nu får vi väl se vad som händer härifrån.

Annars har veckan vart rätt lugn, fylld med innebandy 4 dagar i veckan som vanligt, sedan match mot krokom igår där det blev en förlust med 6-2. Efter matchen duschade jag lite, sedan drog jag iväg vidare med carro, petter och mia upp till råsjö för film/myskväll. Hade supertrevligt sällskap med asgod mat :D Tummen upp för det. Kom i säng runt halv 4-4 och sedan skulle jag och carro upp lite innan 7 eftersom hon skulle skjutsa mig på jobebt tills kvart i 8 ;) Stackars carro ;D Men tack så himla mkt! :) Så nu sitter man på jobbet och har rast om bara någon minut och sedan slutar jag om ungefär 1 timme :D och då blire hem och lämna av grejer, sedan ska jag diska och sedan iväg på bio med carro, mia och saga :D wiiie :D

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar