tisdag 3 november 2009

hemlängtan...

Påväg hem från sthlm, men näe jag har inte varit kvar sedan i lördags när jag åkte ner. Jag åkte hem becka i söndags efter en sjukt underbar helg med mkt trevligt sällskap, god mat och en del shopping :) sedan var jag hem och jobbade måndag.

Sedan imorse kl halv 5 for jag från ånge för att åka tills thlm på audition för eventuellt jobb som tågvärd :D becka var med mig även denna gång då hon oxå skulle på samma audition :) Så nu sitter vi på tåget påväg hem igen :D känns sjukt skönt, dock känns de inte lika kul att kliva upp och iväg och jobba imorgon. Fast är ju ledig på torsdag så jag tror nog att det ska gå helt okej :)


Börjat fundera mkt på framtiden då detta kommer bli min första jul utan farfar. Jag vet hur mkt jag fortfarande mår dåligt över att inte alls ha honom i närheten så de kommer bli jättekonstigt att inte alls få träffa han i år. Fast jobbar julafton med så de får mig kanske på andra tankar förhoppningsvis. Måste se till att hinna med att komma iväg på graven hans iaf med blommor eller ngt liknande. För annars kommer allt bara bli helt fel. För graven är ju ändå som att träffa han men ändå inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar