söndag 8 november 2009

hmm jadu vad har hänt sedan sist jag skrev, jag har upplevt det älskade knarrande ljudet under skorna(som de blir av snö när den ligger på backen), sdean ahr jag fått se snön smälta bort lika snabbt igen oxå :(

I övrigt har allting varit rätt lugnt, igårkväll så vart det filmkväll med älskade kusin linda :) 2 nicolas cage filmer, plus att hjälten dog i båda filmerna och även att han brann upp i båda filmerna :P haha!

Ja just ja, igår var ja även och köpte blommor åt pappa i farsdag :) så ska nog upp efter matchen idag och gratta.

Idag laddar jag och laddar, för idag ska vi upp och spela match mot meri östersund. och hade inte jag fått bytt pass med mathilda(som är bäst i världen) då hade jag inte ens kunnat följa med :P
så puss på henne för det :D

Så nu är det uppladdning på full nivå, för snart drar jag till bussen ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar