onsdag 4 november 2009

funderingar och frågetecken?

Jadu vad ska man säga, Hade en skitträning idag. Inte bara jag, utan hela laget! och när jag gick hem så hade jag jättemkt inspiration för att skriva värsta grejerna, men istället för att skriva de här så skrev jag ett ursäkta sms till mina tränare. Plus att jag tog upp andra grejer som annat folk oxå var irriterad över. Så 8 sidor långt vart det sms:et och såklart fick varje tränare ett varsitt. Och även fast jag fortfarande inte fått ut mig allt så känns det ändå som att det bara är jag som behöver känna de lilla som väl e kvar, för då har jag lite jävlar annama tills imorgon :)

Träningarna är ju det bästa jag vet, för det är ditt jag flyr när allt annat i mitt liv går helt galet, för där får man en stund för sig och slipper tänka på omvärlden och bara njuta och springa av sej allt och få ut allt.


Ngt positivt med idag är ju iaf att att det haglade ute när jag gick hem :) Läängtar tills det är alldeles vitt på backen(även fast det är vitt nu). Vill ha ett jätte-jätte tjockt lager med snö :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar