måndag 16 november 2009

Läskigt...

sitter just nu på min kära arbetsplats. Håller på dö av alla fjärilar jag har i magen sedan igår. Vart så gott som bestämt igår jue, så Astrid är sjukligt nervös just nu. Men ser snuskigt mkt fram emot det med :D Jag kommer att få hålla på me fotbollen fortfarande också :D Så jävla underbart :D Därför måste jag juyst nu lära mig tt uppdatera min blogg så jafg kan hålla folket här hemma uppdaterad om mitt liv och hur jag ahr det i Holland. Skönt att jag får en månads ledighet med i januari innan jag ska börja där nere :D Överlycklig. Fast jag kände de igår att när allt typ avr bestämt redan så var jag nästan påväg att börja grina, för jag vill verkligen inte lämna alla här hemma. Så kommer storböla innan jag ska åka.

Ngt positivt är att det verkar vara en sjukt trevlig och snäll familj iaf :) Ser fram emot detta som tusan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar