fredag 20 november 2009

Hejja Livet!

Idag så är det bara 1 månad kvar tills jag fyller 20. vilket betyder systembolaget :D underbart :D Längtar så jag dör. skönt att kunna gå dit själv och slippa att folk alltid ska gå dit åt en.

Sedan gör det ju inte saken bättre att jag om 10 dagar åker iväg till Holland för att träffa familjen jag kommer vara hos :D

Allt känns som det är underbart just nu. Man vet precis vilka som finns för en och vad man ska göra med livet. Saken blir inte bättre av att man träffar nytt folk som faktiskt finns där för en och visar omtanke :) Just nu trivs jag med allt i mit liv. De enda jag riktigt behöver ordna för att toppa allt är om ja får bort lägenheten så snart som möjligt :)

2 kommentarer:

  1. jag gillar väldigt mycket att du är så glad!!! snart hoppas jag det är min tur att få lite lycka också:D //mia

    SvaraRadera
  2. Det kommer du oxå mia :d det är snart din tur oxå :D det vet jag :D

    SvaraRadera