onsdag 18 november 2009

yesssss.

JAdu igår var det inte en sån menigsfull dag, jag jobbade sedan gick jag hem. Slöade ett tag, lagade mat(pasta, köttbulalr och världens godast pastasås). Sedan ut på prommis med mia. Stannade på shishen hängde med syrran ett tag, sedan vidarefärd hem till bror och var social.

Det är väl kortfattat vad dagen handlade om. Ringde även telia och jag får överlåta mitt trådlösa bredband om ngn vill ha det vill säga :) Sedan ringde jag hyresvärden och hörde om ja får hyra ut min lägenhet i andra hand, och det får jag om han godkänner hyresgästen.

Hittade en intressent med, så kan hoppas att hon vill ha den :) För jag vill inte säga upp den. :)

Idag slutar jag kl 5 sedan blir de hem och laga mat och sedan träning halv 7. :)

Uppdaterar kanske senare idag emd, vi får väl se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar